Tuesday, January 12, 2010

My Personal Blog


Actually sebelum ni saya dah berblogging sebab mempunyai sedikit sebanyak minat dan hobi menulis... namun kekangan masa dan penyakit malas seringkali membuatkan saya agak jarang mengupdate blog...

Kepada teman-teman yang ingin mengenali dan berukhuwah dengan saya, bolehlah ziarah ke url blog saya iaitu http://www.munadib.blogspot.com/ . Blog ini merupakan personal blog saya yang isinya boleh dikongsi dengan dunia insyaAllah...

Selain tulisan untuk melepaskan apa yang ada dalam fikiran dan hati, saya juga menulis berkenaaan family untuk memudahkan saya mengimbau detik-detik manis dan pahit yang telah berlaku dalam hidup... pengalaman sangat berharga untuk dilupakan...

InsyaAllah di blog ini pula, iaitu 'DPYIK - ICT in Education', saya akan lebih tumpukan kepada entry berkenaan pendidikan dan pembelajaran... juga entry berkaitan Diploma Pendidikan UUM-YIK...

Terima kasih kepada En. Hasnan yang sudi mengajar kami yang sudah berumur ini ;)...
Good luck teman-teman... belajar sepanjang hayat...

No comments:

Post a Comment

First Son...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Me and My Hubby...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers